ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВИКОРИСТАННЯ ТА ПРИНЦИПІВ ПОБУДОВИ МУЛЬТИАГЕНТНОЇ ПОШУКОВОЇ СИСТЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2618-0340/2020.1-3.10Ключові слова:
пошукова оптимізація, пошукова система, пошукова видача, інформаційний пошукАнотація
У роботі досліджено принципи функціонування систем інформаційного пошуку та, зокрема, мультиагентної пошукової системи. Відповідно, проаналізовано ряд наукових досліджень у сфері інформаційного пошуку. В ході дослідження встановлено перспективність використання мультиагентності стосовно вдосконалення пошукових методів та, зокрема, при побудові систем інформаційного пошуку. Були визначені переваги побудови розподіленої мультиагентної пошукової системи в порівнянні з централізованими системами пошуку. Також наголошено, що організація мультиагентного пошуку дозволяє об’єднати в собі різні підходи до вирішення завдання інтелектуалізації та персоналізації пошукової видачі.
Посилання
Ашманов И. С., Иванов А. А. Продвижение сайта в поисковых системах. М.: Вильямс, 2016. 304 с.
Колисниченко Д. Н. Поисковые системы и продвижение сайтов. М.: Диалектика, 2014. 272 с.
Климчук С. О. Розроблення прецедентної системи підтримки прийняття рішень. Вісник Національного університету «Львівська Політехніка». 2010. № 689. С. 169–176.
Крохина О. И., Полосина М. Н. Первая книга SEO-копирайтера. Как написать текст для поисковых машин и пользователей. М.: Инфра-Инженерия, 2012. 216 с.
Маннинг К., Рагхаван П., Шютце Х. Введение в информационный поиск. М.: Вильямс, 2017. 640 с.
Терещенко В. В., Терещенко В. Л. Перспективність вдосконалення систем
інформаційного пошуку. ІТ-Перспектива: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Кременчук, 14-15 квітня 2017 р.). Кременчук: КрНУ, 2017. С. 26–28.
Терещенко В. В. Аналіз сучасних методів інформаційного пошуку. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 3 (110). С. 26–32.
Урвачева В. А. Обзор методов информационного поиска. Вестник Таганрогского института имени А.П. Чехова. 2016. №1. С. 457–463
Шокин Ю. И. Проблемы поиска информации. Новосибирск: Наука, 2010. 220 с.
Еремеев А. П., Варшавский П. Р. Моделирование рассуждений на основе прецедентов в интеллектуальных системах поддержки принятия решений.Искусственный интеллект и принятие решений. 2009. №2. С. 45-47.
Alexandros N., Mark M. Detecting Spam Web Pages through Content Analysis. Microsoft Research, 2012. РР. 1–6.
Brin S., Page L. The Anatomy of a Large-Scale Hypertextual Web Search Engine. Computer Networks and ISDN Systems. 2004. Vol. 30. PP. 107–117.
Ferber J. Les Systemes Multi-Agents. Vers une Intelligence Collective. Paris (France): InterEditions, 1995. 522 p.
Ganz A., Sieh L., Behavioral factors and SEO. Proceedings of the 24th International Conference on Computer Communications and Networks (ICCCN 2015). (Las Vegas, Nevada, USA August 3 – August 6, 2015). Scottsdale, Arizona, USA. РP. 218–223.
Mishne G., Carmel D. Blocking Blog Spam with Language Model Disagreement. Int’l Workshop Adversarial Information Retrieval on the Web (AIRWeb). 2005. PP. 955–969.