РОЗРОБКА ІГРОВИХ ЗАСТОСУНКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/mathematical-modelling/2025-8-1-4

Ключові слова:

C#, Unity, 2D, RPG, пригодницька гра, інди-розробка, ігровий рушій, геймдизайн

Анотація

Ігри в сучасному світі стали не лише засобом розваги, а й важливим елементом культури, самовираження та соціальної взаємодії. Зі стрімким розвитком цифрових технологій ігрова індустрія перетворилася на потужний сектор економіки з мільйонними прибутками та глобальним впливом на свідомість користувачів різного віку. Від простих мобільних ігор до багатогранних відкритих віртуальних світів на персональних комп’ютерах і сучасних ігрових консолях – різноманітність жанрів і форматів зростає з кожним роком. Ігри сьогодні виконують не лише функцію розваги, але й сприяють розвитку критичного мислення, креативності, командної взаємодії, а також дедалі частіше використовуються в освіті та психології. Розробка ігрового застосунку є складним і багатоступеневим процесом, який включає етапи планування (препродакшн), безпосереднього створення контенту (продакшн), тестування та оптимізації (QA), запуску продукту на ринок (реліз) та його подальшої підтримки (постпродакшн). Для якісної реалізації кожного з етапів необхідно використовувати сучасні цифрові інструменти, ігрові рушії, мови програмування, системи керування версіями та документації. У рамках даної роботи було створено ігровий 2D-застосунок у жанрі пригодницької гри з елементами RPG під назвою “Маленькі пригоди в Балабурсі”. Гравець занурюється у віртуальний світ із власним лором, персонажами, діалогами та завданнями. Застосунок розроблено за допомогою мови програмування C# та рушія Unity, що дозволило реалізувати динамічну ігрову механіку, зручний інтерфейс користувача та систему взаємодії з елементами світу. Під час роботи над проєктом було створено базову документацію (Game Design Document), реалізовано основну механіку гри, систему діалогів, ігровий інтерфейс, візуальний стиль та звуковий супровід. Додаток є прикладом повного циклу інди-розробки – від ідеї до іграбельного продукту. Такий досвід дозволяє краще зрозуміти специфіку ігрового програмування, структуру цифрових ігор та вимоги до сучасних ігрових проєктів.

Посилання

Game-Ace. (2023). Five Key Game Development Stages: A Look Behind The Scenes. URL: https://game-ace.com/blog/game-development-stages/.

Shall Academy. (б. д.). Вибір правильної UML-діаграми: вичерпний посібник. Shall Academy. URL: https://shallbd.com/uk/vibir-pravilnoyi-uml-diagrami-vicherpnii-posibnik/.

Koç, H., Erdoğan, A. M., Barjakly, Y., & Peker, S. (2021). UML diagrams in software engineering research: A systematic literature review. Proceedings of the 7th International Management Information Systems Conference (IMISC). URL: https://www.mdpi.com/2504-3900/74/1/13

Wikipedia. (б. д.). Діаграма діяльності. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Діаграма_діяльності.

Wikipedia. (б. д.). Діаграма класів. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Діаграма_класів.

Wikipedia. (б. д.). Діаграма послідовності. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Діаграма_послідовності.

Wikipedia. (б. д.). Рольова відеогра. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Рольова_відеогра.

3DAS Studio. (2022). Поради щодо створення концепції гри. URL: http://3das.com.ua/ poradi-shhodo-stvorennya-kontseptu-gri/.

Go-Mother. (2022). Як створити героя для своєї гри? Основні принципи. URL: https://go-mother.com/2022/09/06/how-to-create-a-hero-for-your-game-main/.

Wikipedia. (б. д.). Dungeons & Dragons. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Dungeons_%26_Dragons.

Tseivo. (2023). Хто такі NPC? Для чого вони потрібні? URL: https://tseivo.com/b/jargoniist/t/lgmkkbvkjz.

QATestLab. (2023). Альфа– та Бета-тестування. URL: https://training.qatestlab.com/blog/ technical-articles/alpha-beta-testing/.

Wikipedia. (б. д.). Спрайт (комп’ютерна графіка). URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Спрайт_(комп%27ютерна_графіка).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-27