ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2022.4.12Ключові слова:
зовнішньоекономічна діяльність, міжнародна конкурентоспроможність, стратегія просування, цифрова трансформація, performance marketing, acquisition marketing, цільова аудиторія, персоналізаціяАнотація
В роботі були розглянуті особливості формування сучасної стратегії просування на міжнародних ринках в умовах цифрової трансформації, серед яких: трансформація методів просування та перехід в діджитал-просування, боротьба за увагу клієнта та скорочення фокусу уваги, персоналізація та доступність рекламних комунікацій, нові методи стимулювання продажів, пошук нових ніш для просування, деталізований підхід до цільової аудиторії, методика вимірювання та аналізу ефективності, оптимізації результатів. Наведена сучасна стратегія просування, що побудована на технології Human Centered Design і складається з аналізу ринку, оцінки глобальної ціннісної пропозиції продукту для ринку (Product market fit), глибинного аналізу цільової аудиторії (визначення їх болей, потреб, страхів, заперечень, тригерних точок, критеріїв вибору продукту, які можна використати в рекламі). Перелічені основні інструменти для пошуку, збору та аналізу інформації щодо ринку та аудиторії, серед яких сходинки Бена Ханта. Класифіковані основні види маркетингових інструментів просування в міжнародному бізнесі: Performance, Creative, Affiliate, Email marketing, SEO Optimization. Наведена характеристика діджитал-просування з урахуванням їх переваг та недоліків, зазначені основні цілі сучасної реклами (Awareness, Traffic, Engagement, Lead Generation, App promotion, Sales). На завершення надані аналітичні підходи до оцінювання ефективності сучасної стратегії просування на міжнародних ринках, наведені визначення та формули основних метрик відслідкування ефективності: CTR, CPC, CPM, CVR, CPA, Revenue, AOV, ROI, ROAS. Деталізований етап тестування гіпотез, проведення процедури А/В-тестування.
Посилання
Котлер Ф. Оснoвы мapкетингa. Кpaткий курс. Издaтельский дoм «Вильямс», 2007. 656 с. URL: https://www.scribd.com/doc/136678663 (дата звернення: 20.11.2022).
Краус К. М., Юpкo I. В. Iннoвaцiйнi кoнцепцiї мapкетингу. Вiсник Дoнецькoгo нaцioнaльнoгo унiвеpситету екoнoмiки i тopгiвлi iменi Миxaйлa Тугaн-Бapaнoвськoгo, 2012. № 3 (55). С. 99-104. URL: http://www.stattionline.org.ua/ekonom/60/7926-innovacijnikoncepci%D1%97-marketingu.html (дата звернення: 20.11.2022).
Український Інститут Майбутнього. Україна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою: вебсайт. URL: https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html (дата звернення: 16. 10. 2022).
За даними рекламного агенства «ZenithOptimedia»: вебсайт URL: http://adforecast.zenithmedia.com/Charts/ChartsWP.aspx?chartType=Chart4LineMultiGeographySpendByMediumOverTime (дата звернення: 01. 12. 2021).
Out of Home Journal. Что такое цифровая OOH реклама и как она работает: вебсайт URL: https://out-of-home.ua/what-is-dooh/ (дата звернення: 16. 10. 2022).
K evin Kelly. The Inevitable. The 12 Technological Forces That Will Shape Our Future. New York: Penguin Books, 2017. 304 p.
M eta Business Help Center. How to choose the right Meta Ads Manager objective: website. URL: https://www.facebook.com/business/help/1438417719786914 (дата звернення: 16. 10. 2022).