АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙОМУ ТА ОПРАЦЮВАННЯ ЗАЯВОК ЗАСОБАМИ TELEGRAM-БОТА ТА ПРОГРАМНОГО ІНТЕРФЕЙСУ СИСТЕМИ OPENPROJECT

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.3.36

Ключові слова:

технічна підтримка, система опрацювання заявок, програмний інтерфейс, чатбот, Telegram, OpenProject.

Анотація

Стаття присвячена питанням автоматизації процесів технічної підтримки та впровадженню сучасних технологій для підвищення ефективності роботи таких систем. У дослідженні акцентується увага на важливості швидкого реагування на запити користувачів для забезпечення безперервної роботи ІТ-інфраструктури. Автори аналізують вплив сучасних рішень, таких як автоматизація процесів і застосування штучного інтелекту, на ефективність технічної підтримки та рівень задоволеності користувачів. У статті розглядається система OpenProject, яка використовується для управління проектами та задачами в рамках технічної підтримки. В роботі детально описується API OpenProject, його функції та можливості інтеграції з іншими програмними рішеннями. API побудований на REST архітектурі та використовує стандартні HTTP методи, що дозволяє легко налаштовувати автоматизацію процесів, таких як створення, оновлення та управління проектами, завданнями, користувачами та файлами. Важлива увага приділяється безпеці, зокрема використанню API ключів та OAuth 2.0 для аутентифікації. Однією з ключових тем статті є розробка телеграм-бота для автоматизації подачі заявок до відділу цифровізації та дистанційного навчання. Бот, створений на основі Python та бібліотек aiogram і pyopenproject, забезпечує інтеграцію з OpenProject для автоматичного створення та обробки заявок. У статті детально описується архітектура бота, його компоненти, зокрема інтерфейс користувача, бізнес-логіка, база даних та взаємодія з API Telegram. Автори також наводять приклади різних типів заявок, які обробляються відділом цифровізації Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, включаючи адміністрування сайтів, управління інтернет-з’єднанням та технічною підтримкою обладнання. У статті описані функції бота, що дозволяють спростити ці процеси, зокрема реєстрацію заявок через Telegram і їх автоматичне додавання в систему OpenProject. У статті висвітлюється практична цінність розробки, яка полягає в автоматизації рутинних процесів, зменшенні навантаження на працівників та підвищенні точності виконання заявок. Автори зазначають, що розробка є гнучкою та масштабованою, її можна адаптувати для інших підрозділів і організацій із подібними потребами в автоматизації технічної підтримки.

Посилання

Bao, Wei. (2020). COVID‐19 and online teaching in higher education: A case study of Peking University. Human Behavior and Emerging Technologies. 2. 10.1002/hbe2.191.

Wicaksono, F., & Baswara, O. S. (2020). Design and Implementation of Web-Based Helpdesk Information Systems Using Extreme Programming Methods. ITEJ (Information Technology Engineering Journals), 5(2), 88–96. https://doi.org/10.24235/itej.v5i2.44

Li, F., Lu, H., Hou, M., Cui, K., & Darbandi, M. (2021). Customer satisfaction with bank services: The role of cloud services, security, e-learning and service quality. In Technology in Society (Vol. 64, p. 101487). Elsevier BV. https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2020.101487

Al-Hawari, F., & Barham, H. (2021). A machine learning based help desk system for IT service management. In Journal of King Saud University – Computer and Information Sciences (Vol. 33, Issue 6, pp. 702–718). Elsevier BV. https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2019.04.001

Haleem, A., Javaid, M., & Singh, R. P. (2022). An era of ChatGPT as a significant futuristic support tool: A study on features, abilities, and challenges. In BenchCouncil Transactions on Benchmarks, Standards and Evaluations (Vol. 2, Issue 4, p. 100089). Elsevier BV. https://doi.org/10.1016/j.tbench.2023.100089

OpenProject API // [Електронний ресурс]. URL:https://www.openproject.org/ docs/api/ (дата звернення: 01.05.2024)

Офіційний сайт Telegtam API // [Електронний ресурс]: URL: https://core.telegram.org/api. (Дата звернення: 01.05.2024)

Medium // [Електронний ресурс]: URL: https://servat.medium.com/creating-a-telegram-bot-with-python-4a3b4906c101 (Дата звернення: 02.05.2024)

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-27