ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО КУЛЬТУРНОГО ТУРИЗМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2022.3.24

Ключові слова:

міжнародний туризм, культурний туризм, культурний обмін, туристичний ринок, культурні послуги, культурний продукт.

Анотація

У статті розглянуто основні тенденції, що впливають на розвиток міжнародного культурного туризму. Показано основні тенденції, що вплинули на розвиток міжнародного туризму. З’ясовано, що зростаючий рівень освіти збільшує прагнення людей до знання інших країн і народів, до розвитку постійних контактів з регіонами світу в різних сферах спілкування. Крім того, туристичні обміни між країнами підвищили попит на різноманітність, що базується на географічних та культурних відмінностях країн. Розглядаючи основні тенденції розвитку міжнародного туризму було відзначчено, що останнім часом багато країн стали розвивати культурний туризм. Тобто культурна складова міжнародного туризму стала набувати підвищеного інтересу з боку туристів. Розглянуто культурні фактори привабливості тих чи інших регіонів світу. Зокрема, показані основні фактори привабливості Європейського регіону, Середземноморського регіону, Східно-Азійського регіону, Південно-Азіатського регіону. Крім того, набуває розвитку культурний туризм у Франції, Угорщині, Італії, Іспанії, Португалії де він вважається однією з найпріоритетніших сфер діяльності. Автором зроблено висновок, що міжнародний культурний туризм дедалі неухильно розвивається та може мати досить позитивний ефект для багатьох країн. При цьому інтенсивний розвиток культурного туризму повʼязаний зі збільшеною потребою людей в розширенні знань з різних напрямків, а також у підвищенні їх інтелектуального рівня. Розвиток міжнародного культурного туризму підтримується різними стимулами, зокрема: пільги з оподаткування; спрощення прикордонно-митного режиму; створення сприятливих умов для інвестицій; збільшення бюджетних асигнувань на розвиток інфраструктури; реклама на зарубіжних ринках; підготовка кадрів; проведення досліджень й ін. Крім того, розвиток індустрії міжнародного культурного туризму в країнах та його регіонах спирається на суміжні види туризму.

Посилання

Appriciating the Arts. The Social and Economic Significance of the Professional Arts for Amsterdam. Stichting

AmslerdamUitBuro, 1996.

Buhalis D. Accessible Tourism: Aspects of Tourism / Dimitrios Buhalis. – Channel View Publications, 2010. – 336 p.

City and culture – Cultural Processes and Urban Sustainability. Annual report of the Swedish Urban Environment

Council, 1992. – P. 21

Craik, J., 1995, Are there cultural limits to tourism?, Journal of Sustainable Tourism, 3. – P. 8.

Culture and Tourism//www.nigeria-consulate-ny.org/culture/m_culure _tourist.htm.

Cohen E. Contemporary tourism – trends and challenges: sustainable authenticity or contrived post-modernity? //

Tourism: Critical in the Social Sciences. Vol. I /ed. By S. Williams. – London; N.Y.: Routledge, 2004.

Cohen E. Phenomenology of tourist experiences // The Journal of British Sociological Association. 13(1979):

P. 179–201.

Cohen E. Who Is a Tourist? A Conceptual Review // Sociological Review. – 1974. Vol. 22.

Hughes, H.L., 1998, Theatre in London and the inter-relationship with tourism, Tourism Management, 19, P. 445–452.

Hunziker W., Krapf K. Grundriss der Allgemeinen Fremdenverkehr – Zürich, 1942.

Ioannides, D., Debbage, К., 1997, Post-Fordism and flexibility: the travel industry polyglot, Tourism Management,

, P. 229–241.

K ulturwirtschaft m Nordrtiein-Westfalen. Kultureller Arbeilsmarici und Verflechtimgen,- Ministerium für

Wirtschafl und Mitfelsland, Techoologic imd Verkehr des Landes Noidrhein-Westfalen, Dusseldorf, 1998;

Kronenberg C. Change Management in Tourism: From ʼOldʼ to ʼNewʼ Tourism / C. K ronenberg, S. Müller, M. Peters, B. Pikkemaat, K. Weiermair. – Erich Schmidt Verlag GmbH & Co, 2008. – 320 p.

K otler P. Marketing for Hospitality and Tourism / P. K otler, John T. Bowen, James C. Makens. – Prentice Hall PTR, 2010. – 683 p.

Lengkeek J. On the multiple realities of leisure, a phenomenological approach to the otherwise of leisure – 19(1996): P. 23–40.

Moufakkir O. Tourism, Progress, and Peace / Omar Moufakkir, Ian Kelly. – CABI, 2010. – 256 p.

Ministry of Tourism and Sports of Thailand [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mots.go.th.

Prentice R. Cultural tourism as design, authenticity and impressions / Cultural tourism: the convergence of culture and tourism on the threshold of the 21st century: / Ed. J. Braun, V. Andersen, V. Gordina. – St. Petersburg: Publishing House of St. Petersburg State University of Economics, 2001. – P. 30

Pearce D. Tourist development. - New York: Longman Scientific and technical, 1995. – P. 121

Pearce D. Tourist Development, Longmen, 2 nd end 1989. – 293 p.

Pearce D.G. and Butler R.W. (eds) Contemporary Issues in Tourism Development Routledge, 1999. – 348 p

Pearce D.G. and Butler R.W. (eds) Tourism Research: Critiques and Challenges Routledge, 1992. – 312 p.

Richards G. Cultural tourism in Europe. – Wallingford: CAB International, 1996. – 337 p.

World-Tourism.org URL: http : //www.world-tourism, org

Die wirtschaftliche Bedeutung der Züricher Kulturinstitute– Eine Studie der Jutius - Bar Sliftung Zürich, 1984;

WTO Study of Areas of Economic and Social Impact of International Tourism in Developing Countries. N.Y.

WTO World Tourism Barometer. Vol. 1. N. l. – 14 p. UNWTO World Tourism Barometer, 2020.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-11