АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2024.2.31

Ключові слова:

інтегрована автоматизована система управління, авіапідприємство, пасажирські перевезення, пасажиропотік, база даних, клієнт-серверна архітектура.

Анотація

У роботі проводиться аналіз забезпечення належного рівня якості аеропортових послуг шляхом дослідження задоволення вимог споживачів. У сучасному світі транспорт забезпечує сталий розвиток інфраструктури і обслуговує динамічні міжнародні відносини. Одним із ключових факторів розвитку сучасної глобальної економіки в умовах інтернаціоналізації ринків та формування економічного простору є авіаційний транспорт. Світовий ринок авіаційних перевезень є одним з основних елементів світового господарства та відіграє важливу роль у процесі закріплення взаємозв’язків між країнами. У сучасних умовах глобалізації основних процесів суспільної та економічної життєдіяльності людства можливість швидкого пересування людей та вантажів на далекі відстані в різні, включаючи найбільш важкодоступні, місця світу робить ринок авіаційних перевезень одним з найперспективніших та найдинамічніших транспортних ринків. Основна ціль аеропортових формальностей спрямована на забезпечення гарантії перевезення, дотримання умов безпеки польотів, а також виконання вимог різних державних органів, що застосовуються до громадян, які користуються послугами авіаперевізників. Успішна діяльність аеропортів здійснюється не тільки традиційними методами управління, а в нових умовах, що динамічно розвиваються, реалізується через систему управління економічними потоковими процесами з використанням сучасних інформаційних технологій. Продаж квитків пасажирам на літаки є однією з найважливіших операцій у загальному процесі організації перевезень на повітряному транспорті, так як на цьому етапі йде комплектування комерційного завантаження на літаки і встановлюються договірні відносини між пасажиром і перевізником. Важливою особливістю будь- якої авіаподорожі є бронювання авіаквитка, що дає пасажиру гарантію на закріплення за ним місця на повітряному судні, що здійснює обраний рейс, на певну дату. В роботі запропоноване програмне забезпечення для мобільного додатку «Aviation Assistant» для автоматизації купівлі авіаквитків. Даний додаток дозволить пасажирам зручно та швидко бронювати та купляти авіаквитки через заздалегідь відсортовані категорії авіаперельотів.

Посилання

Запорожець В., Шматко М. Аеропорт: організація, технологія, безпека. Київ: Дніпро, 2002. 168 с.

Кулаев Ю.Ф. Економіка цивільної авіації України: Монографія. Київ: Фенікс, 2004. 667 с.

Маліношевська К.І. Управління якістю обслуговування в аеропортах. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/ article/download/740/549.

Сімкова. Т.О. Чинники забезпечення процесу управління якістю послуг аеропорту. URL: https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/9751/1/Simkova.pdf.

Siti Rosmaniza, Ab Rashid, Mahamod Ismail. Development of a Secured Database Access on Application Server. URL: https://www.researchgate.net/publication/266489198_Development_of_a_Secured_Database_Access_on_Application_Server#pf1 (дата звернення: 05.06.2023).

Regan Connor. PPC Investigative report: What are APIs. URL: https://www.ppchero.com/what-an-api-is-and-howit-can-enhance-ppc/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-02