РОЛЬ ЧАТ-БОТІВ В ЕПОХ У ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2022.3.7

Ключові слова:

чат-боти, штучний інтелект, розпізнавання природної мови, інтернет-маркетинг, воронка.

Анотація

Ця стаття описує різновиди, принципи застосування інформаційної технології чат-ботів і фокусується на його впровадження. Мета дослідження полягає у комплексному підході до створення стратегії використання чат-ботів в інтернет-маркетингу, доцільність використання чат-ботів та втримання уваги користувача. У статті проаналізовано найпопулярнішу інноваційну технологію чат-бот. Розглянуто й охарактеризовано такі поняття як: чат-бот, штучний інтелект, CRM системи. Проаналізовано застосування сучасних технологій, недоліки та переваги, ризики й можливості. Зроблено огляд різних типів чат-ботів. Описано застосування воронки продаж з використанням чат-бота. Розглянуто питання теоретичного та практичного застосування нових технологій в стратегіях підприємств. Доведено, що чат-боти дозволяють охопити та залучити більшу аудиторію, підвищити довіру до брен- ду, збільшити прибутки бізнесу, оптимізувати витрати часу та підвищити зручність взаємодії з клієнтами. Можна отримати відсоток відсіву, середню тривалість розмови, середній час, який проходить від початку розмови до моменту, коли користувач надає всі свої дані та відсоток невідповідних відповідей, а також відсоток повернення користувача. Всі ці дані будуть потрібні для аналізу роботи чат-бота. Ця робота складається з таких розділів: вступ та обґрунтування важливості чат-ботів, огляд ринку чат- ботів, способи використання чат-ботів, розробка стратегії залучення потенційних клієнтів за допомогою чат- бота та метрики для вимірювання результатів роботи чат-бота. Завдяки метрикам, можна дослідити чи ефективним буде застосування чат-бота, а також тестувати додаткові методи лідогенерації. Зроблено висновки щодо стрімкого розвитку інтернет-маркетингу із застосуванням чат-ботів та їх подальший розвиток.

Посилання

Повний посібник з чат-ботів для маркетингу [Електронний ресурс – Режим доступу: https://sproutsocial. com/chatbots/] – Дата доступу: 10.10.2022.

5 способів використовувати доповнену реальність у вашій маркетинговій стратегії [Електронний ресурс – Режим доступу: https://www.smartinsights.com/digital-marketing-platforms/augmented-reality/5-ways-touse- augmented-reality-in -your-marketing-strategy/]. – Дата доступу: 11.10.2022.

Як використовувати чат-боти для досягнення маркетингових цілей [Електронний ресурс – Режим доступу: https://www.adjust.com/blog/how-to-use-chatbots-for-marketing/]. – Дата доступу: 11.10.2022.

Відкрийте для себе 6 інноваційних способів використання чат-ботів для маркетингу [Електронний ресурс – Режим доступу: https://learn.g2.com/chatbots-for-marketing] – Дата доступу: 11.10.2022.

Переваги чат-ботів [Електронний ресурс – Режим доступу: https://www.unisender.com/ru/blog/kuhnya/chatboty- vnedrenie/]. – Дата доступу: 11.10.2022.

Коли чат-боти зі штучним інтелектом сприяють більшій задоволеності клієнтів, ніж люди, в першу чергу в допомозі при здійсненні онлайн-покупок? Враховуючи тип атрибутів продукту // Журнал роздрібної торгівлі та побутових послуг 68 103059 – 2022.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-10